Världens bästa make <3

Jaha då var vi i v29 (28+2) idag då :) Tiden rullar på jätte snabbt, kan knappt tro att om mindre än 3 månader har vi våran bebis hos oss. Var på läkarbesök förra veckan och jag har blivit fortsatt sjukskriven och kommer troligtvis inte få jobba nått mer innan Bf. Försöker fördriva tiden så gott det går men tycker mest man blir slö när man inte får vara ute och gå eller hålla på för mycket.
 
Idag har vi varit på första föreläsningstillfället på föräldrarkursen, idag handlade det om förlossningen och smärtlindring. Jag läser ju väldigt mycket böcker och på nätet om allt med förlossning och barn så jag har ganska bra koll, men det är bra för Anders att veta lite med ;) Hans stora uppgift under förlossningen ska bli att massera och klia mig på ryggen ;) hihi Det är därför han får göra det varje kväll nu, så han får öva ;) haha
 
Anders är verkligen helt underbar nu under graviditeten, även om mina hormoner tar över ibland och jag blir lite små sur på honom. Men han gör nästan allt jag ber om, masserar mina fötter när jag har ont, kliar mig på ryggen när jag ska sova, gör hushålls sysslor som jag inte orkar :) Världens bästa make <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0