Vilken natt

Jag har börjat sova bra varannan natt av någon konstig anledning. Inatt har jag varit vaken massor, legat och snurrat och vänt på mig var och varannan minut för jag har haft ont. Onda sammandragningar och inatt har jag har krypningar i benen som känns som myror, väldigt obehagligt och svårt att sova då. Men men några timmars sömn har jag vell fått iaf.

Det finns inte mycket man kan hitta på när man inte får/kan gå nånstans eller får lyfta och anstränga sig. Så hela dagen igår tillbringades i soffan framför desperate housewifes med undantag på en timme då jag tog ett varmt bad. Enda gången jag kan ligga skönt utan att ha ont.

Jag plockade lite med advents grejerna med och satte upp en stjärna och tog fram lite annat som jag ska fixa med nu i veckan :)

Idag ska vi till mor och far på middag och sen vet jag inte mer vad dagen har att erbjuda :)

Och såhär rund och tjock blir min mage när jag sitter ner :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0