V33

Igår var jag i Jönköping med min vän Camilla, vi kikade i affärer och pratade massor. Väldigt mysig dag :)

När jag kom hem hade maken och svärmor lagat mat, fläsk och löksås. Så gott och skönt att bli bortskämd.

Nu har jag precis vaknat, jag ligger i sängen och försöker övertala mig själv att kliva upp. Tänkte göra saffranscones till frukost idag, så himla gott.

Idag ska vi åka till makens pappa med familj i Skåne, längesen nu så det ska bli kul. Vi ska träffa alla hans kusiner på maskerad fest :)

Är i v33 (32+4) idag, bebisen tumlar runt där inne och bara väntar på att få komma ut. Vi längtar jätte mycket och börjar känna oss redo för våran älskling! Magen växer och trycket på uppåt lungorna och ger mig halsbränna. Men hoppas på att den ska sjunka lite snart så det blir lättare att andas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0