V31

Ligger fortfarande kvar i sängen, är inte alls sugen på att kliva upp för det är så kallt. Jag och mor min ska åka till Jönköping en runda idag så jag borde kanske ta och gå upp. Gå en sväng på Ikea och kika lite, för tredje gången denna veckan. Ska köpa ett täcke till spjälsängen och en tvättkorg. Vi har fyndat lite denna veckan, vi köpte en spjälsäng för 100kr med madrass och spjälskydd och så köpte jag en bugaboo skötväskan och en baby Björn bärsele för 500kr ihop :)

I måndags var det bara 10veckor kvar tills vi får träffa våran lilla älskling :) om hen inte bestämmer sig för att kika ut före eller efter. Vi har nästan allt färdigt, i rummet är det bara garderobsdörrarna, tvättkorg och sängkläder som saknas :) jag ska sy om lite sängkläder som Anders hade när han var liten så dom passar att ha i vagnen.

Jag började packa bb-väskan igår, nästan allt till bebis är packat så nu är det bara till mig själv med som ska ner :)

Vi längtar efter dig älskade barn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0