Måste ta det lugnt

Besöket på mvc med vul gick bra, men min livmoderhalstapp är nästan helt borta nu. Så tills på måndag får jag inte anstränga mig alls, efter måndag försöker dom inte stanna upp det längre om bebis vill komma, men jag hoppas den stannar inne lite till iaf nån vecka. Anders tror den kommer 4-5 dec och jag tror på lucia :) men den kan ju lika väl stanna inne tills i januari som det är tänkt från början. Vi har i princip allt färdigt så för den sakens skull går det bra att komma tidigare :) men alltid skönt om bebis växer till sig lite mer <3

Har börjat få onda sammandragningar denna veckan, framför allt på nätterna. Det strålar ut i höfterna och skinkan och magen drar ihop sig som en boll. Har väldigt svårt att ligga bekvämt och är ofta vaken mycket på nätterna. Fast inatt har jag bara varit uppe en gång och sen sovit hela natten nu till nio.

Är fortfarande sjuk och har sjukt ont i min hals, hoppas verkligen detta ska ge med sig snart. Orkar ju inte föda om jag ska vara sjuk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0