Går in i v32 idag <3

Ligger i sängen och läser bloggar på mobilen, hittade en julblogg som fick mig att längta ännu mer efter jul (Amandasjulblogg). Några veckor till sen är det dax för adventspynt och julbak :) som jag längtar!!!!

Har sovit lite halvtaskigt inatt så jag har lite svårt att kliva upp idag, men magen har börjar kurra så får nog ta och kliva upp och fixa frukost snart :)

Igår blev det besök hos svåger Nicke, jag och svärmor scrappade (lyckades få till 5 julkort :)) och bröderna spelade NHL. Trevlig söndags kväll!

Idag står ultraljud på schemat, ska göra vaginalt ultraljud som jag gjort varannan vecka nu sen v 23 för att se så inte förlossnings förloppet startar (därför jag är sjukskriven). Idag ska vi även göra ett tillväxt ultraljud för att se så bebis växer som den ska, så idag får vi se våran lilla ängel oxå <3

Efter det ska vi ut i skogen till bästa Mirelle på eftermiddags fika, myspys :)

Vill ha denna hyllan till bebisens rum och så lite inspiration inför julen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0