Förvärkar

Nu har jag haft förvärkar i nästan en vecka, dom gör mer och mer ont varje dag tycker jag. Det är ju inga jätte smärtsamma, men visst känns dom. Det har börjat göra ont ner i ljumskarna och ut i svanken och sidorna när magen drar ihop sig. Senaste två dagarna har det blivit mycket mer så vi får vell se om det är nått på gång. Eftersom det bara är en knapp cm kvar på min livmoderhalstapp borde det ju inte dröja så länge innan allt drar igång på riktigt. Självklart vore ju det bästa om bebis blev kvar där inne så länge som möjligt, men nu längtar man så mycket så mycket <3

I tisdags var jag och syster i Nässjö och hälsade på kusinen som ska åka till Sälen och jobba över vintern. Igår var jag hos min bästa Mirelle och tjötade hela eftermiddagen. Hon bjöd på god curry gryta och vi pratade i timmar.

Idag tänkte jag att jag skulle baka nått gott och sen blir det och ta det lugnt som alla andra dagar :)

Min mage är konstig, på morgonen hade den en väldigt konstig form och jag vet inte hur bebisen låg. Sen var den väldigt bra att ha när jag åt frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0