Onsdag

Nu har både jul, nyår och Ediths dop passerat och jag har återigen inte alls haft nån lust att blogga :P

Julen firades hos syster Ellen, Joel och Edith med hela familjen, mamma, pappa, vera, Svärmor Ingela, hennes Tommy och Svåger Nicke och Mormor och morfar :) Vi hade en jätte mysig dag :)

På juldagen åkte vi till skånefamiljen och firade ännu en jul med med spelande, god mat och massa umgänge :) Hann även träffa nästan hela släkten därnere :)

På nyår var vi hemma hos mor och far, Svärmor och svåger var där och moster jenny och Olle :) Det var en mys kväll med trerätters middag, lite spel och raketer :)

Nu i helgen döptes min underbara systerdotter och vårat gudbarn Edith Ellen Tova :) Hon var jätte duktig och det blev en härlig dag med släkten :)

Nu har jag och Anders varit sjuka i nästan 2 veckor och börjar precis bli friska igen. Jag har haft ögoninflammtion, feber, hosta mm och det har inte varit kul alls :/

Idag blir det bara att slöa, titta lite på tv när Anders ska spela och imån blir det att jobba lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0