Onsdag igen..

I måndags träffade vi Alex som samma dag flyttade ända från staterna hit till lilla småland och Växjö. Alex är Anders nästkusin men dom är mer som bröder och älskar varandra väldigt mycket. Vi var på stars n stripes och dom tog nån öl innan vi tog kväll.

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll ute i Gamleboda med Mirelle, massa prat och mys :) Sen på kvällen bara degade jag och tittade på massa onödiga program på tv:n.

Idag har jag bara myst i min gosiga sprakdräkt :P Suttit här vid datorn, ätit två kokta ägg och en morot och nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska till jobbet vid ett. Duscha innan jobbet tänkte ni!? Ja jag gillar att duscha innan jobbet, sen duschar jag kanske även efter. Bara för att jag älskar att duscha och älskar hur varm och skön man blir :) Sen ikväll kanske det blir lite mys med mina underbara make <3

Imån blir det jobb 7-12 och sen ska jag till stan och hämta svärmor soms ka tillbringa några dagar hos oss :) Myyys <3

Tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0