En vecka full med julpyssel

I måndags var vi i stan och julhandlade, köpte nästan alla julklappar och annat skoj vi behövde. Vi var även hos barnmorskan och allt såg bra ut, magen hade växt till sig lite till från 31 till 33 cm så nu har vi hoppat upp på mitten sträcket på kurvan. Jag hade gått upp två kilo och börjar bli lite svullen nu och magen har äntligen sjunkit ner :)

I tisdags tog vi det lugnt hela dagen, vilket kunde behövas.

I onsdags 121212 var det vår 4-års dag så det firade vi med att åka in till city och gå ut och äta på "stars and stripes". Det blev en helmysig kväll :)

I torsdags fick jag ordentlig fart och gjorde köttbullar på 2kg köttfärs, griljerade skinkan, kokade knäck, gjorde wienernougat och polkagristryffel. Så nu tror jag allt julgodis är klart iaf, har tänkt göra en satts riktiga lussekatter med och sen får vi vell se om det blir något mer.

Igår var jag med mor min i Växjö en snabbis och sen hade jag och maken lite Kvällsmys med hemmagjord pizza och film innan jag slocknade redan halv tio.

Jag har tyvärr sovit jätte dåligt inatt, vaknade vid fem och har knappt sovit sen dess. Men mina förvärkar har verkligen lugnat ner sig, gör knappt ont alls så bebis kanske stannar till efter nyår iaf. Nu ligger jag fortfarande kvar i sängen, tänkte försöka ta mig upp nu och äta frukost. Sen ska jag till mor och far en sväng och sen även kanske sy gardinerna till bebis rummet :)

Ojoj vilket långt inlägg det blev och så kör vi på lite blandade bilder från veckan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0