Babyshower

Igår blev jag glatt överraskad av vänner och familj med en Babyshower för vårt älskade ofödda barn. Dom hade fixat god mat, lekar och vi fick massor av fina presenter. Massa bra att ha saker, lite kläder, leksaker, nallar, presentkort, jag fick en underbar pyjamas skjorta och raggsockor som jag myser runt i idag. Sen fick vi en fin bilbarnstol av våra kära familjer som var väldigt välbehövligt :) väldigt nöjd tjock tjej :)

Idag började jag morgonen med att koka risgrynsgröt, städa undan lite, tända i kaminen och baka saffransscones. Sen dukade jag fram frukost och väckte mitt hjärta och så tittare vi på Madagaskar 3 :)

Nu myser jag bara i soffan och njuter av denna mysiga dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0