Onsdag

Hade en väldigt trevlig eftermiddag/kväll hos Lina och Putte igår. Innan vi åkte neråt åt vi på Casalinga i växjö, dom hade jätte god flygande jacob, verkligen att rekomendera :D Sen åkte vi neråt, jag och Ellen lekte med Alice hela tiden. Mitt lilla charmtroll :) Och dom andra pratade hemlisar om bröllopet :) Vi lämnade fam englund vid halv nio typ och jag kröp ner i sängen hemma vid tio över nio.

Jag vaknade för en timme sen, av att jag återigen drömt mardrömmar. Det är nog bröllops nerverna som börjar spöka kanske. Inatt drömde jag att vi inte fick ha festen i kännestubba utan hos nån gammal tant, och utav 120 gäster kom bara 7 typ på festen. Maten smakade illa och Anders satt vid datorn i mjukisbyxor :P haha När jag skulle byta klänning hade mamma sytt en konstig genomskinlig sak som satt åt så hårt i halsen att jag höll på att strypas.. sen vaknade jag och tur var vell det xD usch å fy haha

Nu ska jag ta mig ut en sväng i det blöta vädret med Gotte och sen till Ica och handla lite. Jobbar 13-16 idag, lite lagom jobbdag :) Sen måste jag ju se gårdagens Greyan oxå och komma på nått att äta idag. Tror det lutar åt fiskpinnar och potatismos eller korv med bröd och pommes. Enkel mat får det bli idag :)




'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0