Måndag morgon

Helgen har varit helt awesome :)
I lördags jobbade jag på pågen och Anders hjälpte till. Efter det skulle jag och Anders bara hem till ingela och byta om innan vi skulle åka till Skåne. Men tja så blev det ju inte... När jag stod i hallen kommer Malin ut ur sovrummet, jag fattade ingenting och sen kom en hel ström med mina vänner och gick förbi mig och satte sig i soffan. Då fattade jag att det var möhippa på gång :) Vi drack champange och käkade snacks Ingela gjort. Sen fick jag duscha och byta om till andra kläder. Mamma hade sytt en klänning till mig som jag drömde mardröm om för några veckor sen ;) Sen åkte vi ner till stan och jag fick en massa uppdrag att göra (vad vågar jag inte säga för jag vet inte vad jag får berätta). Sen hade vi picnic i Linnéparken och åt baguetter och efter det blev det bilfärd till lammhult. Där hade dom hyrt en badtunna och ställt upp i trädgården hos mor och far. Där var även familj och resten av mina vänner, killar som tjejer :) Vi badade och sen grillade vi och hade en jätte trevlig kväll.

TACK ALLA MINA VÄNNER OCH FAMILJ FÖR EN AWESOME DAG <3


Igår var ingen höjdar dag, jag var bakis som fan. Huvudvärk, feber svettig och massa andra symptom. Vi hängde lite hos mor och far, käkade baguetter och myste i solen. På eftermiddagen kollade jag och Anders på Legally Blondes och Just go with it, käkade potatismos och fiskpinnar och bara gosade i soffan :)

Inatt fick jag äntligen sova riktigt, i fredags sov jag 5 timmar, igår 4 men inatt fick jag sova 11 timmar :)
Nu ska jag klä på mig och gå en runda med Gotte i skogen. Behöver lite frisk luft och motion känner jag. Känner mig nästan bakfull fortfarande. Sen ska jag tvätta lite och göra chockladbollar... och kanske träffa Ellen en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0