Fredag :)

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Slöat lite i solen, diskat och plockat lite. Tittat på Greyan och suttit vid datorn :) Snart ska jag ta med mig Gotte och gå och möta Älskling som slutar nu vid ett. Sen ska vi hålla på lite med bröllopsgrejer, käka lite och sen följa med Svärmor som ska kolla på lägenhet. Sen ikväll ska jag och Mirelle till Tyrolen en sväng :) Premiär turen för iår :D

Imån jobbar jag på Pågen och sen efter det ska jag, Anders och Ingela ner till Skåne och fira lilla Alice som fyller 3 år.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Nu blev det ju inte så mycket med den Skånetrippen...Men, du fick ju vara med om något annat firande istället. <3 Kram

2011-05-23 @ 09:42:02
Postat av: Helga

Haha nä det blev ju inte så himla mycket med det..men oj vad roligt jag hade ändå :) <3 Kram

2011-05-23 @ 09:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0