Äntligen lite bloggsug igen :)

Idag är det tisdag och jag har inte gjort något alls idag, bara slöat framför datorn och tv:n.

Dom senaste tre veckorna har mycket hänt så kör på lite tillbaka blick xD

När min Älskling var i Norge passade jag på att ha tjejhelg, Mirelle var här hela helgen och vi var på Elmia, festade med lammhults ungkarlsgäng, grillade med Ellen och myste massor :D







Veckan när Anders kom hem var det massa mys för vi hade saknat varandra massor <3



Sen åkte vi ner till Skånefamiljen vid Valborg och tog en tripp till danmark för att inhandla lite alkohol till bröllopet :D







Sen har jag jobbat en hel del, umgåtts med min älskling, joellen och jimalin :) Gotte har klippt sig ochjag har promenerad flera gånger med Camilla.

I helgen som var va Anders kusin Susanne här för att hjälpa till med att sy tärnklänningar. Anders syster Melissa och min kusin Tova var här för att prova klänningar. På fredagen hade vi grillkväll hos Mor och Far och på lördagen var vi på Ombytta roller fest hos Jimalin :D


Jag och Anders, haha väldigt snygga är vi <3






















Idag ska jag till Mor och prova brudklänningen och sen ikväll ska vi dit och prata igenom vigseln lite :)
Imorgon ska jag med Mor och Svärmor till Lina och Putte och självklart lilla Alice och Casper :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0