Tisdag

Idag är det tisdag och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Ledig idag, kändes välbehövligt då jag jobbat massa och gjort massa annat på kvällarna.  Helgen var full-knökad så sovmorgon såg jag fram emot hela dagen igår. Men men vaknade vid sex idag och kunde inte somna om, men lyckades efter en stund och sov till åtta... sovmorgon? Ätit frukost, varit ute med Gotte och suttit här. Tänkte åka och sola solarium så man kan få lite färg när våren är såå seg. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag, kanske försöka dona lite här hemma och vila. Ikväll ska vi till Växjö och fira Karin som fyller 70.



Bara 10 dagar kvar till Fjällen nu =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0