Tisdag

Fyra dagar kvar till fjällen och som jag längtar. Känns i kroppen att man inte va där förra året, saknar det jätte mycket. Så dax för att börja förebeda detta årets resa: tvätta, packa, förbereda mat, hitta alla saker, ladda kameran, köpa nya solbrillor mm :) <3

(tyvärr fattas dom tre knasbollarna fram i mitten iår :'( <3 )



Igår jobbade jag och sen tog vi det lugnt och gjorde hemmagjord smårgåstårta och tittade på Semi-pro :) <3


Min


Anders


Min sötrumpa <3
haha


Idag har jag jobbat till halv två och sen suttit här och degat. Snart tänkte jag diska, dammsuga lite, skriva packlista inför fjällen, träna vid 18:00 och mysa lite med min Älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0