Hej!

Dax för uppdatering :)
Sen sist har jag börjat på mitt nya jobb, hemtjänsten i lammhult. Jag trivs jätte bra och alla är jätte goa. Min kära syster har fyllt 20 så henne har vi firat. Senaste veckan har jag jobbat jätte mycket, alltså är jag jätte trött idag trots att jag bara jobbade till tolv. Vi har tittat på film, tex "the switch", greys anatomy har börjat igen och jag har börjat kolla på nya serien Off the map. I lördags firade vi Annette som fyllt 40 och Melissa som fyller 20, så då var vi i skåne. Plus att jag jobbade på Pågen i helgen med. I tisdag tränade jag för första gången på flera år, dans stod på schemat denna gång. Tyvärr missar jag det imån då vi ska till stan och fira Anders mormors syster som fyller 70. Idag ska vi till tippen och imån är jag ledig :)

Har kollat runt på lite klädsidor och hittat massa nytt jag vill ha till våren... älskar blandningen mellan 50-60-70-80-90-tal som är just nu. Höga midjor, utsvängda kjolar, små scarfsar, pennkjolar, utsvängde byxor, sailor, neonfärg, amerikanska tryck, magtröjor, småblommigt, jumpsuits, spetts, knutna skjortor... ja listan kan göras lång och det är det som är så bra :) Ingenting är lixom "förbjudet" nu och man kan få tag på allt man vill ha :D Blandning av olika stilar är det bästa enligt mig :D


Tjoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0