En vecka sen sist...

Jaha då har det gått en vecka sen jag skrev sist, men inte mycket kul har hänt. Förra söndagen blev vi sjuka och har legat med feber, hosta och ont i halsen sen dess. Igår var min första feber fria dag och då firade vi mormor som fyllt 70 år!  I veckan har det blivit en massa film, som "The social network", "green hornet", "Gullivers resor", "Remember me", "Komissarie Späck", "Cyrus", "Bridget Jones dagbok", "Ice age 3", "The mechanic", "Killers", "Life as we know it", "Paul Blart mall cop", "Scott pillgrim vs the world", "the sorceres apprentice" och några till :) Sen har vi tittat på säsong 1 & 2 av Solsidan, tittat på tv, spelat Cod och the sims :D

Idag tror jag att jag ska dra med mig Anders en sväng till stan och kanske ta en sväng på Grand Samarkand. Sen tänkte vi hälsa på Svärmor lite, var ett tag sen nu :)

Tjoooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0