Måndagen den 27 Juli

Har jobbat hela natten mellan 21-07, sovit fyra timmar mellan 8-12. Blivit väckt två gånger på dom timmarna så ja jag känner mig ganska mör i kroppen. Vi kom hem vid 20 igår efter 4 dagar i Halmstad med vänner och familj <3 Mest har det bara regnat men vi har haft trevligt ändå. Men igår lyste solen äntligen, så vi stannade några timmar längre för att få njuta lite. På hemvägen tog vi en snabbtripp till Ullared, köpte bara lite små saker, kalsonger, godis, bebiskläder, en kruka, tvättmedel och lite sånt :)

Nu ska jag ta med mig Gotte och gå en sväng, hämta laddare till telefonen hos mor och far. Sen ska jag plocka lite här hemma och vänta på bredbandsbolaget. Sen får det nog bli stora staden i eftermiddag och fixa lite inför bröllopet :)


Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0