3 veckor kvar...

Varför är jag uppe nu? vakna halv 6 när man inte behöver gå upp förens kvart över irriterarar mig. Har dessutom inte sovit bra inatt så kunde behövt lite mera sömn. Men men ska försöka få i mig lite jordgubbar med mjölk till frukost sen kliva ur morgonrocken och ta mig till jobbet för jobb 7-11. Riktigt skön dag idag och jobbar likadant imån. Idag kommer dessutom Ingela ut till Lammhult och Mamma ska ÄNTLIGEN fixa färdigt det sista på min klänning.. hoppas jag ;)

BARA TRE VECKOR KVAR TILL BRÖLLOPET NU!!!!

Haft fullt upp hela veckan: i måndags var jag i stan med Ellen och Emma, gick på Grand och åt lite. I tisdags städade jag i TRE timmar och sen var jag på förflyttningsteknik, dessutom var vi Kännestubba och kollade in festlokalen :) I onsdags var jag i stan på Demenskurs, träffade Svärmor och lunchade, gick lite på stan, köpte lite blommor och hämtade cykel hos Anders mormor. Sen på kvällen kom Ellen K och hängde :) I torsdags jobbade jag 7-16 och sen var Joellen här en sväng och igår jobbade jag 7-16 igen och sen fixade vi lite med klänning och sen tittade jag och Älskling på "Paul" innan jag kröp till sängs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0