Nä men Hallå!!

Ojojoj nu va det längesen jag uppdaterade igen. Bilder från Londonresan & Norgeresan kommer så fort flytten är färdig. Ja London var btw awesome och vi hade jätte mysigt och bara gick omkring och njöt av allt och varandra <3 Norgeresan var oxå skitkul, kul att träffa Inga igen och se lite av oslo och Nicke och Ingas lägenhet. Mer detaljer om resorna kommer oxå. Vi har haft fullt upp med att få iordning lägenheten så jag har inte hunnit blogga nått. Men nu är iallafall hela nya lägenheten målad och tapetserad. Blir jätte bra och vi är jätte nöjda, vi har tom hunnit flytta massa lådor och packat upp lite saker. Vi har köpt en dubbelsäng äntligen, så nu känner vi oss vuxna xD Byggt en bar har vi oxå gjort och massa annat. Hela gamla lägehenten är nerpackad och nu väntar jag bara på att det ska bli tisdag så vi kan flytta alla våra möbler.

Hela denna helgen har jag jobbat och packat och rensat. Igår hade jag myskväll med mej själv, tittade på "The Ugly Truth", en av mina favoritfilmer och så käkade jag subway, chips, vitlöksdipp och drack cola.. myspys :) Älsklingen hade grabbkväll hemma hos jim m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0