Idag är det måndag....igen...

Nu har jag uppdaterat hela julhelgen. I mellandagarna fick jag jobba, tom på nyårsafton. Men sen på kvällen var vi på förfest hos Jim och sen var vi i Folkan. Endast 2 bilder togs :P haha typiskt mig.

Anders, Jim och Martin


Tolvslaget och regn :P


Vi har kört 12 banankartonger till nya lägenheten. Här hemma står 8 till kartonger och väntar på at köras. Prydnader, gardiner och annat man inte behöver börja försvinna från lägenheten nu. Ser ju lite tråkigt ut men skönt att slippa göra allt på en gång. Vi har fått klartecken på att måla kökstaket vitt så det ska jag börja med imån. Vi har dessutom målat sovrummet klart så nu vänar bara tapeter där inne. Halvvägs ungefär, men sen måste man ju jobba med så det är inte alltid man hinner med allt.

Idag håller jag på att tvätta, ska börja packa, se till så allt som ska med kommer med. Kanske växla lite mera pengar och skriva ut flygbiljetterna. Packa lite mera här hemma och bara göra nytta. Imån åker vi till Lammhult igen för att få lite gjort innan London resan som är på torsdag.

Ja  för på torsdag förmiddag drar vi till Göteborg, ska träffa Tova lite på dagen. På kvällen åker vi till Ldonon och stannar tills på Måndag morgon. Hoppas på okej väder och inte för kallt så man kan promenera omkring mycket. Sen hoppas man ju alltid att vårat Bed and breakfast är som på bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0