Göra lite nytta idag...

Igår blev det inte mycket gjort, tvättade och sen satte ryggen igång och härja med mig. Lagade mat tills Älsklingen kom hem, fläskfilé, bacon och kantarell gryta med ris. Sen tittade vi på "I love you, man" en av mina favoritfilmer :) Jag pratade lite med Dennis i telefon, längesen nu. Sen la vi oss och jag vaknade inte förens nu vid halv tio, sovit nästan 12 timmar :O

Idag ska jag packa, växla pengar och skriva ut flyg och hotellbokningen. Sen hoppas jag att vi kommer till Lammhult med idag, vill bli av med lite fler banankartonger här hemma.

Några banankartonger, jag undrar hur många vi kommer få köra sammanlagt?


Såhär ombonat och fint har vi det i köket xD


Jag ÄLSKAR Anders nya innertofflor han fick av Joel, Awesome :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0