Emma :)

Första dagen på nya året har jag bara slappat i soffan med Anders hemma hos mor och far. Inte särskillt bakfull alls faktiskt, men framåt eftermiddan kom en extrem huvudvärk som precis släppt. Vi kom precis hem till Växjö och jag ska lägga mig och sova nu. Jobbar ju imån, så Älsklingen får krypa ner och natta mig lite :) Nyår igår firades på folketshus, väldigt trevligt, trotts att man fick ta hand om spyende flickor och bli förbannad på jävla små tjejer som skjuter raketer bland folk. Inget vett innanför pannbenet på vissa. Annars blev kvällen lyckad men massa kära återseenden :) Egentligen orkar jag inte alls blogga nu och bilder från julen osv kommer upp en annan dag. Info om bröllop, nya lägenheten och flytt får oxå vänta. Egentligen bloggar jag bara lite för att EMMA KARLSSON tjatade på mig igår :) Så varsågod Emma :D

Gonatt!!!

Kommentarer
Postat av: emma

hihi tack sötis :D

2011-01-02 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0