Söndag morgon..

och jag är uppe själv. Anders satt uppe inatt så han sover som en stock. Själv somnade jag framför melodifestivalen innan halv tio, har varit så sjukt trött dom senaste dagarna. Så idag får det bli att ta det lugnt och kanske försöka städa lite här hemma.

Igår efter att jag hade jobbat åkte jag och Anders till Sävsö och badade, dock var det så mycket folk att inte stannade så länge. Sen bara slöade vi resten av dagen med lite mys, melodifestival och film.

I fredags åt vi mysfrukost på fiket, storhandlade och myste. På kvällen kom Ellen, Joel, Jim och Malin på besök och vi åt mat och kollade på Shrerlock Holmes.

I torsdags fyllde mormor år så jag och Anders tog en sväng upp till Nässjö för att hälsa på. Vi tog en sväng förbi moster Jenny med :) På dagen var jag och Pappa iväg och köpte moped till honom mellan Borås och Ulricehamn, lite far och dotter mys :) <3

I onsdags va Pappa, Ellen och Joel hos oss, vi bjöd på mat och tittade på Kopps.



I veckan som kommer ska jag troligtvis börja mitt nya jobb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0