Måndag

Jaha.. vart vaken en timme, kunde inte somna om efter att Älsklingen åkt till jobbet. Så tänkte strax åka upp till statoil och tvätta bilen och sen hem och duscha och sen ska jag dra med mig Systeryster till Växjö en sväng. Sen ikväll ska vi käka med pappa (mamma är ju i österrike) och sen ska jag, Ellen och Pappa gå och se Åsa-nisse på bio :D Trevlig dag :)

I fredags var vi hos Jim och Malin, men det blev inte så mycket umgänge då dom hade damsugar försäljare hos sig som stannade i över 4 timmar :P haha Men vi spelade lite COD och så :)

I lördags jobbade jag och sen åkte vi en sväng till Flohult. Sen gjorde vi rårakor och tittade på Cougar town.

Igår jobbade jag oxå och sen kom Jim och Malin och vi gjorde amerikanska pannkakor och hade Prison Break maraton :)

Jaha det var allt för denna helgen :) Tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0