Fredag :)

Jaha då var det fredagen den 18 februari 2011 nu då. Har klarat sova nästan hela natten så jag är nöjd, men är trött ändå. Käkat lite frulle och varit ute med Gotte och hämtat posten. Med posten fick jag brev från Pågen, dom vill veta nu hur mycket jag vill jobba i sommar.. Innan ens februari är slut. Jag har ju inte en aning om hur det går på arbetsintervjun nästa vecka? Om dom vill ha mig alls, eller bara lite eller heltid. Så hur fan ska jag kunna svara på hur sommaren ser ut för mig NU!!?? Suck.. Ska iallafall inte jobba v27-28, för v27 ska sista bröllopsfixet göras och lördagen den veckan blir jag Fru Solhäll :) Sen v 28 börjar Älsklingens semester så då ska jag ha en vecka ledigt med honom. Kanske låna mor & fars husvagn och dra till kusten bara han och jag på lite mini-honeymoon :D Även om planerna är att åka på HoneyMoon till Thailand till vintern måste man ju ha lite romantik <3

Nu ska jag duscha och pyssla lite här hemma :D Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0