:)

Fan vad dålig jag är på att uppdater.
Idag gör jag inte mycket här hemma, är ledig och lite sjuk. Mått illa hela natten och kräktes så kroppen är lite i obalans. Idag har jag inte mått illa så kräksjukan är det iallafall inte. Jag har scrappat lite och gjort 3 st kort, tvättar lite och tar det lugnt. Väntar på att Äsklingen ska sluta så vi kan mysa lite :)



Helgen var hur mys som helst, trotts att jag jobbade. I fredags lagade Älsklingen mat till mig (kycklingspett med jordnötssås och nudlar) och så spelade vi COD. I lördags jobbade jag och sen gjorde vi mat (pasta med bacon och ägg över) och spelade lite mera COD och tittade på "Trassel". I söndags jobbade jag igen och sen åt vi Hasselbackspotatis med kyckling och beasås och tittade på "Toy story 3).

Han är duktig han min blivande man ;)


Sen på alla <3-dag hade vi besiktning av gamla lägenheten. Den gick inte igenom så fick ny tid. Sen på kvällen var vi båda väldigt trötta så vi åt på pizzerian med Joellen och mar och far. Romantisk alla <3-dag, ja jag vet, men hela helgen var ju romantisk så det räckte :) <3





I tisdags jobbade jag och sen kom Joellen till oss. Vi gjorde hemmagjorda hamburger tallrikar och tittade på "Easy A".. mys. Igår åkte jag till stan för att besikta lägenheten och denna gång gick den igenom utan anmärkningar :D Så äntligen är vi av med den :D Sen åkte jag till Svärmor och fixade lite grejer till inbjudningskorten och lite andra scrappsaker till bröllopet. Vi tittade lite på Morden i midsommer och "Dear John". Sen kom Mamma oxå dit så vi åt lasagne och pratade massa. Kom hem runt fem och då blev det bara datorn, lite cod, lite slappande och sen sängen.

BTW har arbetsintervju nästa vecka :D Håll tummarna för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0