Dagarna som varit...

Jag har haft en trevlig helg med massa firande och härligt folk. I fredags kom Anders Pappa, Anette och Timmy på besök. Vi åt mat, spelade Shred och med andra ord, tittade på "The invention of lying" och myste.

På lördagen skulle vi åkt till Flohult men det var för lite snö så det blev lite fika och mys innan dom åkte hem. Sen på kvällen kom Mor, Far, Svärmor, Småsystrarna, Joel, Jim, Malin och Emma på besök. Vi åt flygande jacob, sjöng massa singstar, festade och spelade charader. Riktigt kul kväll :) Jag fick lite scrapsaker, lite godis och lotter, lite alkohol och av min underbara Älskling: en soffa!! Tack alla!!

I söndags va Ellen K på besök och vi tittade på "Mc Gruber". Sen åkte vi till Jim & Malin och tittade på "Scott Pilgrim vs. The World", väldigt cool film :)

Igår, på min födelsedag var jag och Mamma i stan och köpte tapeter till gamla lägenheten och käkade lite och hade det mys. Sen på kvällen var jag och Älsklingen hemma hos Mor, Far och Vera och tittade på melodifestivalen och åt våfflor.

Idag har jag bara tagit det lugnt, tvättat lite, diskat lite, spelat lite cod med Ellen. Sen har jag lagat mat till Anders och sen har vi spelat COD han och jag. Jag är inte särskillt bra på det och kanske dödar en eller två om jag har tur. Menmen är kul att göra nått han gillar :) <3

Nu ska jag snart krypa till kojs med min ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0