Onsdag

Skönt med lite sovmorgon idag, lyckades nästan sova till halv nio trotts mardrömmar och sms. Jobbar 12-16:30 idag så det är en ganska skön dag. Senaste veckan har jag mest bara jobbat, hjälp syrran lite i deras nya hus och varit på Karl-Oskar. Och resten av veckan ser ungefär likadan ut, sista veckan på schema och sen vet jag inte hur det blir. Ska dessutom på The Ark på Tyrolen i helgen :) Hoppas på härligt väder, fast det redan känns som höst.

Igår hade vi varit gifta i 1 månad <3 Tiden den går :) Vi har börjar planera lite inför smekmånaden och just nu lutar det åt att vi tar en sista minuten till Grekland, Kroatien eller Turkiet redan nu i september och sen åker igen i januari-februari :) Delar upp smekmånaden på 2 :)

Nä nu ska jag äta lite frulle och gå och duscha :)



Jag har målat balkong räcket :) (Före och efter)



Vi var på Karl-oskar :)


och syster växer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0