Måndag morgon

Ganska nyss vaknat och varit ute och gått med Gotte en sväng :)
Har haft en härlig helg, i fredags var vi inne i stan och hämtade våra pass och kikade i lite affärer med Svärmor. När vi kom hem blev det lite mys i soffan och sen sängen tidigt för jag jobbade i lördags. Efter jobbet kom Svärmor på besök, vi kökade gott och tittade på film. Igår var vi hos Jim och Malin en sväng och träffade Frank :) Sen provade jag på Poweryoga och det kommer jag nog att fortsätta med. Sen åkte vi hem och Anders lagade mat och jag fixade choklad pudding och grädde, vi tittade på första X-men och myste. Sen drog vi till Joellen och tittade på film och åt chips och varm chokladmjölk med grädde ;) Hann med massa igår :)

Idag ska jag tvätta och kasnke åka in en sväng till stan och växla pengar och lite annat smått och gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0