Hinner inte riktigt med..

Jag jobbar hela dagarna och när jag inte jobbar är jag hos syster och hjälper till med renoveringen eller städar, tvättar eller donar jag hemma. Men ikväll ska jag utöver att tvätta lite och kanske dammsuga även försöka ta det lugnt så jag kan orka med ännu en jobbdag imån och lite Karl-Oskar dagarna på kvällen :D Sen är jag ledig på söndag, och då vi ska även försöka få in lite extra Nicke-tid nu när han är hemma från Norge. Sen är det jobb mån-ons så ni förstår att jag helt enkelt inte har tid att blogga för tillfället. Men när schemat är slut så ska jag försöka börja lite på riktigt igen och lägga in lite bilder från Bröllop osv :)


Familjen Solhälls nya tillskott, Gottes lillasyster Agnes :)



Och Mosters lilla Älskling växer så det knakar där inne :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0