Shopping :)

Igår lunchade jag med Emma, Linn och Malin på fiket. Härligt med lite tjejmys såhär mitt i veckan och vi hade massa att prata om :) Sen följde Linn och Emma med mig hem och spanade in nya soffan och för att babbla lite till. Sen åkte jag och hämtade Älsklingen på jobbet och sen drog vi till stan. Började med att hämta hans kostymbyxor och sen till Soho för att titta på ringar (igen), ska in igen nästa vecka och bestämma oss och beställa :) Sen åkte vi till Skopunkten och handlade skor, Anders köpte bröllopsskor och jag köpte vår och sommarskor. Letade efter bröllopsskor med men det kommer jag aldrig hitta, jag tänker vara barfota :/ :p Men däremot hittade jag underkläder till bröllopet ;) Sen åt vi mat på samarkand med Ingela och gick lite på Maxi :D


Nya kängorna :)


Dom är lite stora men tänkte få plats med sula i dom så man kan ha dom på jobbet :)


Vanliga tygskor då alla mina gamla gått sönder xD




och så nya sandaler, har likadana fast lila innnan, gick i dom hela förra sommaren så ett par till är aldrig fel :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0