Onsdag

Lyckades sova ända till kvart i nio idag, men känner mig ändå inte utvilad. Har suttit här sedan dess, orkar inte ge mig på nått och med tanke på allt jag gjorde igår kanske det inte gör nått. Igår rensade jag land, räffsade lite löv, sopade plattor och uteplats, satte ut utemöbler, tvättade, diskade och städade lite. Idag ska jag ner till fiket med Emma, Linn och kasnke Malin och käka lunch och ha lite tjejsnack :) Sen ska jag och Älsklingen till stan och hämta hans kostym byxor, beställa ringar och köpa skor :) Mysdag <3



Lite flera fjällen bilder :)

Renarna


Systeryster :)


Pussgurkan


Min älskade lilla smurf <3


Ellen är arg på mig för att jag fotar henne, och kommer säkert bli ännu mera arg när hon ser detta ^^


Linslus mamma


Morgonmys <3


:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0