Onsdag

Igår fick jag inte mycket gjort, slöade mest hela dagen. Hade picknick med min Älskling när han hade lunch, myspys <3 Sen gick jag till hans jobb och mötte honom när han slutade, sen hem och käkade korv och pommes och sen till Flohult och spräckte den sista veden. Sen hem, klippte Anders och glodde lite på Simpsons och Family guy innan sängen.

Idag vaknade jag strax innan 8:a, måste verkligen köpa mörkläggnings gardiner så man kan få sova. Ska snart krypa ur morgonrocken och ta ut Gotte ens sväng. Sen ska jag försöka mig på att orka sätta upp fönsterhasparna och slänga i en maskin tvätt. Sen ska jag till Mamma och prova klänning innan jag börjar jobba vid 4:a idag :)

Hoppas att vädret blir bättre framåt dagen oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0