Helgen..

I fredags fixade jag och mamma med min klänning, jag och Anders tvättade och städade bilen och så bytte vi till sommardäck. Sen grillade vi hos Joellen med Jimalin och myste med film.

I lördags jobbade jag på pågen och sen kom Kajsa på besök. Vi fikade lite och pratade gamla minnen, alltid lika trevligt :) Sen på kvällen kom Ellen K och det blev mys i soffan och massa babbel om allt mellan himmel och jord.

I söndags åkte jag och Anders till Växjö till Marie för att prata ihop oss om musik och sånger på bröllopet. Sen åkte vi hem till Ingela och myste lite. Sen hem till L-hult och hem till mamma för att prova klänningen igen.

Igår gick jag till Ellen på morgonen och inväntade moster Lina och kusinerna Filippa och Ally. Sen fikade vi och åkte vidare till Mor och Far, där småflickorna fick börja prova in sina klänningar :) Sen blev det mys, mat och prat. Sen gick vi hem till oss så dom fick sen även våran lägenhet innan dom åkte hem. Sen åkte vi till Joellen med Jimalin och Emma och grillade igen och tittade på ALice i underlandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0