Halloj :D

Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp, och så kommer det säkerligen fortsätta vara :) I lördags gick vi upp tidigt och drog till staden med Jim och Malin. Vi kollade på ringar och skor och Anders köpte bröllopskostym och så åt vi på Hong Kong. Sen åkte vi hem och jag jobbade kväll. I söndags städade jag lite och planterade blommor, sen kom Ellen och Ingela och myste lite innan vi alla drog till Mor och Far på grillkväll :) Igår var jag Mamma och Mirelle i Malmö och köpte allt tyg till klänningarna, äntligen kan vi börja sy :) Sen på kvällen var jag och far i Flohult, jag satte upp gardinstänger och städade lite till. Idag ska jag försöka tvätta, städa färdigt och röja vardagsrummet efetrsom vi får våran nya soffa idag :) Sen ska jag ut och gå med Gotte, kanske rensa i landet och kanske tvätta bilen. Håller vädret i sig så här får jag massa energi :) Kanske dax att börja nu :)

Har dessutom varit ihop med min underbaring i 28 månader idag <3 KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0