Dag 1: Om mig

Jag heter Helga Ingrid Maria Berggren, jag är 22 år och bor i Lammhult. Jag är även uppväxt här och har bott här i hela mitt liv förutom 1½ år i Växjö. Jag är uppväxt med min Mamma Mia, Pappa Ulf och mina två småsystrar Ellen och Vera i paradiset. Jag har gått fordonsgymnasiet i Alvesta och är alltså utbildad lastbilschaufför med BECE kort + massa annat. Jag har jobbat somm lastbilschaufför på tex, svevia, grödinge, örjan och magnus åkeri och pågen. Men nu jobbar jag inom Hemvården vilket jag tycker är mycket roligare. Jag bor i en trea i Lammhult med min underbara fästman Anders och våran hund Gottfrid. Vi har varit tillsammans i snart 2½ år och den 9 juli ska vi gifta oss. Jag är en positiv och glad tjej som alltid tänker på mina nära och kära i första hand. Jag har väldigt bra kontakt med mina föräldrar och mina syskon och vi umgås flitigt :) Jag älskar att hålla på med inredning och scrappboking och är väldigt pysslig av mig. Trivs bäst hemma med mina nära men älskar även att resa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0