Svamp :)

Måndagen bestod av förutom skräck också av härlig svamp plockning med Älsklingen, Mor, Far & Gotte. Vi hade underbart väder och hittade mycket svamp. Gotte lekte i alla dypölar av levde livet :)
Sen lagade mamma god mat med kantareller till och sen sov vi över hos Mor & Far då min mage vägrade ge med sej och jag inte klarade köra bil.

















Igår latade jag mej bara eftersom jag fortfarande hade ont i magen. Lagade mat tills Älsklingen kom hem och sen åkte vi till Joellen och tittade på Idol.

Idag har jag varit på Komvux och pratat med Samhälls läraren och rett ut ett annat missförstånd ang naturkunskapen. Så nu ska jag diska, ta hand om tvätten och dammsuga och sen ska jag till Nikke och klippa honom och scrappa lite :) Har fortfarande ont i min stackars mage, men det får man vell leva med x'D

Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0