Scrapping & bebisar :)

Jaha efter all städning och tvättning igår blev det att åka med Ellen och Sara till Landstoken och inhandlade lite scrappsaker. Sen åkte vi och åt Subway och sen åkte i till Svärmor fast hon är i Turkiet, men Nikke var hemma och tittade på Titanic :) Där satt vi och scrappade i 3 timmar medans våra kära pojkar var hemma hos Joellen och spelade.  Det här hann jag med under dom 3 timmarna:






Sen hämtade jag min Älskling och sen blev det sängen.
Nu har jag tänkt klä på mej, ta ut Gotte och sen åka och scrappa en sväng. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag!! Det får man se...

Grattis Lina till pojken du har tryckt ut :) och grattis till Karin som tryckte ut en pojke förra veckan, lille Ture :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0