Scrapp, scrapp, scrapp & sjuk plutt..

Fredag Morgon och jag har precis vaknat. Igår var jag i Ronneby och jobbade, så trött när man kom hem. Men åkte till Svärmor och hämtade lite scrappsaker så det blev scrappande igår med när Älsklingen spelade dator.

På 2 dagar har jag gjort dom här korten :)













Om nån är intresserad får ni gärna köpa korten eller beställa så gör jag ett som ni vill ha det :)

Ska nog sättta mej och pyssla lite till innan jag ska hämta Ellen & Vera och åka en sväng till stan. Sen blir det nog bara att slappa ikväll för Älsklingen är lite dålig idag. Stackars lille pluttasen <3Men jag hoppas han blir bättre så man kanske kan åka till skåne imån efter jobbet :) Bebismys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0