punkt, punkt, punkt..

Lördag, söndag, måndag....
I lördags jobbade jag 06:00 till 13:30, sen hem och duschade och sen åkte jag och Älsklingen ner på stan lite. Efter det åt vi pizza och sen tittade på vi "Couples retriet". En av våra 20 nya filmer vi köpte i lördags :) Filmfreaks xD

Igår jobbade jag 06:00-11:00 och sen drog jag hem och så städade vi hela lägenheten. Sen somnade jag på soffan pga för lite sömn, pga jobbiga människor utanför lägenheten mitt i natten :@ Sen åkte vi till Nicke och Svärmor och blev bjudna på Tacogratäng som SvågerNickisva gjort :) Sen tittade jag, Älsklingen, Nikke & Kim på "Get him to the Greek" och Jäävlar vilken bra film :) Älskade den :)



Idag har jag jobbat 06:30-15:00 och sen bara suttit här och glott. Nu tänkte jag klä på mej rejält och ta en runda i "skogen" med Gotte, om jag nu hittar nån vidare skog här xD Sen kommer Marwan, Kim, Nicke & Vera hit så ska vi titta på "Defendor" och mysa.

Sen blir det sängen ganska tidigt för imån drar jag och mina Älskade systrar till Ullared :)



Nya krukorna & blommorna till sovrummet :)



Nya blommor till vardagsrummet :)

Kommentarer
Postat av: Unn (Syndroma)

Ja, visst har det varit ett jävla liv här utanför i helgen? Trodde först det var någon som försökte bryta sig in någonstans natten mellan fredag och lördag :/

2010-09-28 @ 08:42:39
URL: http://syndromas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0