Bebishelg :)

Ja då har en ny vecka börjat igen. Jag sov ända tills kl 9 idag, trött efter gårdagens jobb tror jag.

I fredags åkte vi till Skåne till Lina & Putte direkt efter Anders slutat jobbet. Träffade Lilla Alice & nya lillebror Casper, nya lille Ture var oxå där med sin mamma Karin & pappa Jonte. Dag, Jonathan, viggo, Inga & Bitta var oxå där och lille Nils såklart. Myste med bebisarna, tittade lite på idol, pratade strunt och hade allmänt mysigt hela fredags kvällen. På lördagen blev det mera bebismys och sen åkte jag, anders & nikke till Susanne och fick cheseecake :) Så jävla god :) Sen åkte vi förbi Willy & Nettan en sväng och snackade lite innan vi begav oss hemåt igen.

Jag & söte Ture


Dag & Jonathan


Älsklingen & Ture



Lille Viggo



Sötungen Tantan :)



Jag med min nya bästa kompis Alice :)
Jag skulle va med henne hela tiden och hålla handen.
(Alice brukar alltid vara blyg i början men hon kröp upp i min famn direkt när vi kom)


Stolta storasyster Alice med lille Casper


Älskling & Casper


Lille Nils & Lille Casper :)




I lördags kväll var vi en sväng hos Joellen innan det blev sängen. Igår jobbade jag och sen blev det lite bröllopsplanering :) Sen lagade jag fläskfilé, ris och kantarellsås och sen tog vi en promenad till Joellen och tittade på The expendables och en gick vi hem igen.



Jag tyckte filmen var bra, över mina förväntningar iallfall. Trodde den skulle bli lite patetisk, men helt okej och lite kul ibland. Snygga scener och sånt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0