<3

Igår umgicks jag med Marwan hela dagen, vi va hos syster ellen och myste och kollade på "Grown ups". Sen lagade vi pasta carbonara tills pojkarna kom hem från jobbet och kollade på "Cop Out" och efter det åkte vi till Micke och Madde och kollade på Idol. Sen körde vi hem Joellen och sen Marwan och sen blev det sängen. :)

Idag vaknade jag vid 9, sen har jag bara suttit här. Tänkte ta mej en dusch och kanske städa lite, åtminstonde diska. Sen kommer mamma och fikar och så ska vi åka och kolla/prova brudklänningar.









Tror det finna lite för många klänningar att välj på xD



Idag saknar jag vintern, fjällen och dagar när jag grävt ner min syster såhär :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0