Snöstorm

Det blev en mysig dag igår. Vi hann med både besök hos Moster Lina med man & småkusinerna, mormor & morfar och Moster Jenny med lillkusin. Hos Lina blev vi bjudna på mat och myste lite. Sen åkte vi till Jenny och fick mat där med, spanade in hennes nya lägenhet och kollade i kataloger med brudbuketter. Frågade småkusinerna om dom ville vara brudnäbbar och gissa om dom blev överlyckliga :) Sen åkte jag till Mormor & Morfar och bytte däck medans syrran köpte sig en egen bil (så nu har jag fått tillbaka min xD). Sen var det dax att åka hemåt, tog nästan 3 timmar hem. Snöstorm och syrran med sitt nya körkort, ingen bra kombination. Snöade JÄTTE mycket där uppåt Sävsjö, helt vitt på vägarna, träden och marken.

Idag har jag jobbat, efter jag lastat lastbilen knäckte det till i ryggen och började göra jätte ont. Inte kul alls så jag fick ringa in Svåger Nicke som fick hjälpa mig idag. Sen var jag hos doktorn med och fick reda på att jag har hörselgångsinflammation så nu är det örondroppar som gäller.

Nu ska jag duscha, älsklingen ska laga mat, Joellen ska komma hit och sen ska det blir Harry Potter.

Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0