Otur och lite mys..

Jobb, jobb, jobb, igår fick jag rycka in och jobba och allting bara krabbade för mej. Först startade inte reserv-lastbilen som jag skulle ha för den andra va på nån reperation. Sen när väl Falk kom och skulle ge mej starthjälp hann jag lasta bilen och skulle fälla liften, då tvärdog bilen. Inte en reaktion från den när man vred om nyckeln. Efter många om och men fick jag åka och hämta den lastbilen som var på reperation. 2½ timme försenad lämnade jag lastplatsen, INTE så jätte glad.. Idag ringde dom igen och jag fick hoppa in igen, denna dagen gick hyffsat bra. Förutom ett djupt "papercut" under min nagel som blödde rejält och är väldigt ömt och att jag slog huvudet i en vass kant så jag trodde jag skulle svimma och fick en bula...

Igår var vi dessutom och firade Nicke, vi bjöds på smördegs inbakad fläskfilé och potatisgratäng och tårta :) Yummi! Han fick en bilklädsel, nya bilmattor och en sån man har på rutan för att slippa skrapa av oss. Sen åkte vi hem och jag kikade självklart på Greys Anatomi medans Älsklingen krabbade med datorn.

Idag har jag städat lite efter jobbet och sen åkte vi och käkade pizza. Eller ja jag åt kebabtallrik med beasås som vanligt ;) Sen har jag, Ellen och Ingela varit hos Anne och scrappat. Så himla mys!

Nu är jag jätte jätte trött så nu ska jag sova. För imån ska jag upp vid sju och tvätta och storstäda hela lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0