Måndag igen..

Ojojoj vad helgerna går fort och jag verkligen inte hinner blogga nånting.

I fredags vann Svärmormor pengar, Grattis till henne :) Och min käre Fästman var ledig från jobbet så vi tog en mysig dag på stan med Joellen. Sen var vi hos dom och kollade på "Fired Up" och Idol.

I lördags jobbade jag mellan 06:00-10:30, ingen lång dag direkt. Sen åkte jag hem till Svärmor & scrappade en stund & sen hem och gjorde mej iordning. Sen var vi bjudna till VillaVik av Svärmormor på middag. Jätte god mat & jätte jätte
god dessert buffé med olika tårtor, chocklader, mousser mm. (men chockladen på chockladfabriken slår den inte, för det gör ingen) Sen på kvällen åkte vi hem och tittade på "Youth in revolt" med Nikke. (Sen blev det sängen innan 10 för vi har blivit så himla gamla vi två....)

Igår vaknade vi halv 8:a, gick upp & städade av lägenheten.
(ännu ett tecken på at vi helt plötsligt blivit gamla) Sen åkte jag hem till Svärmor och scrappade till bröllopet :) (Vad är en hemlis, men idag ska jag försöka mej på att bestämma design på inbjudningskorten & bordsplaceringskorten.) Vilket inte är det lättaste xD Sen kom Anders dit en sväng och såg en film med sin bror, innan vi åkte hem & lagade Falukorv i ung & hemmagjort potatismos :) mmm Sen tittade vi på "Roadtrip Beer Pong", åt godis & myste, innan vi gick och la oss.

Idag ställde jag klockan på 7 för att gå upp och tvätta, tänkte dessutom städa färdigt det sista i lägenheten. Efter tvätttiden ska jag åka hem till Svåger/Svärmor och sätta mej där och scrappa lite. Sen när Älsklingen slutat jobba ska vi till Svärmormor på middag. Hon lagar SÅÅ god mat :)


Världens sötaste pojke ;) <3


Kommentarer
Postat av: Petra/peu

Men nu blir jag riktigt avundsjuk, så mycket som du har scrappat med svärmor:). Hälsa henne ikväll och hälsa till svågern och världens sötaste pojke också!

Kram

Petra

2010-10-04 @ 14:14:28
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0