Fredag

I måndags åkte jag och Svåger Nicke ner till Skåne och har tillbringat dom senaste dagarna hos Lina & Putte. Jag har mest bara umgåtts med barnen tex varit och handlat med Alice, tittat på en massa Dora, Fåret Shaun, Makkapakka mm. Gosat med Lillebror i massor, vaggat och myst och blivit bebissugen ;) Absolut inte avskräckt..

Igår när jag kom hem hade Älsklingen städat och tänt ljus och så tittade vi på Harrry Potter, men jag höll på att somna nästan hela tiden.

Idag funderar jag på att städa klart köket och sen åka och shoppa lite. Köpa lite blommor och ramar och kanske nått annat kul till sej själv :)


Här har jag och Nicke sovit xD


Nicke och Casper


Jag och Casper


Casper myser i mitt knä



Sötnosen Alice i sin fina prinsessklänning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0