Extra tid..

Igår jobbade jag 06:00-13:30 och sen åkte jag hem, duschade och sen åkte jag till Svärmor. Scrappade lite julklappsetiketter och ett litet kort men hade inte så mkt inspiration igår. Sen kom Älsklingen dit oxå och vi blev bjudna på Tacos och tittade på The Mask.

Nu håller jag på och städar, tänkte städa hela lägenheten och sen rensa ur våra garderober och packa ner lite annat vi inte behöver ha uppe. Kunde behöva städa undan på baksidan med innan snön kommer så får se om man hinner det. Sen är tanken att vi ska åka till nån sjö så jag kan göra min inlämningsuppg i Naturen. Sen ska vi tvätta oxå, så det är mycket på gång idag ;)

Sen får man inte glömma att vrida tillbaka klockan med, det är tur med en extra timme en sån här dag!


Tjoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0